مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 09:052020-05-16سياسي

لزوم نقش آفرینی روابط عمومی ها در آینده پیش روی نظام


فرماندار صومعه سرا، روابط عمومی ها را در دنیای ارتباطات قلب تپنده و ویترین و آینه تمام نمای یک سازمان دانست و گفت: تاکیدات رهبر انقلاب بر نقش و جایگاه روابط عمومی نویدی بر نقش آفرینی بیشتر روابط عمومی در آینده پیش روی کشور جمهوری اسلامی ایران است.

- ایسنا/گیلان فرماندار صومعه سرا، روابط عمومی ها را در دنیای ارتباطات قلب تپنده و ویترین و آینه تمام نمای یک سازمان دانست و گفت: تاکیدات رهبر انقلاب بر نقش و جایگاه روابط عمومی نویدی بر نقش آفرینی بیشتر روابط عمومی در آینده پیش روی کشور جمهوری اسلامی ایران است.

سیدجلال سیدمحمدی در جلسه شورای روابط عمومی شهرستان صومعه سرا که به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، اظهار کرد: در دهکده جهانی نباید از نقش روابط عمومی ها در ادارات و نهادها و جامعه غافل بود؛ چرا که آنها با تعهد و تخصصی که در این رشته از علوم اجتماعی دارند، توانسته اند علاوه بر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه، نقش مهمی را در ارتقای سازمان ها و نهادها ایفا کنند و باعث رشد و ترقی روزافزون آن شوند.

وی روابط عمومی ها را در دنیای امروز ارتباطات قلب تپنده و ویترین و آینه تمام نمای یک سازمان دانست و متذکر شد: نامگذاری 27 اردیبهشت به نام روز ملی ارتباطات و روابط عمومی نشان دهنده توجه جدی به این مقوله در نظام جمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم نقش آفرینی روابط عمومی ها در آینده پیش روی نظام

لزوم نقش آفرینی روابط عمومی ها در آینده پیش روی نظام